רובנו מכירים את השיטות הידועות והמקובלות להביא עוד לקוחות לעסק שלנו, כגון: שיווק באינטרנט ובפייסבוק, פרסום בעיתון או בשלטי חוצות, פגישות נטוורקינג, פרסום ברדיו ובטלוויזיה, שיווק ביו טיוב ועוד...כל אלה נכונים מאוד אבל...דורשים מאמץ ועולים הרבה מאוד כסף!
אני רוצה לספר לכם על שיטה נוספת שעובדת לי באופן אישי והיתרון העיקרי הוא: זה לא עולה לי כסף ודורש ממני אפס מאמץ.
הלקוחות המזדמנים שלכם או הקבועים שלכם, כבר שם, כבר נמצאים, קיבלו מכם שירות ונהנו מהמוצר שלכם. כמה יעלה לכם לומר להם את המשפט הבא: "על כל לקוח שתשלח אלי או תספר לו על השירות שלי אני אתן לך מתנה/ צ'ופר/ אחוזים". (את שווי או ערך המתנה אתה תחליטו בהתאם למה שנוח לכם ואתם רוצים לתת) אבל העיקרון הוא פשוט, אם אנשים מרוצים הם רצים ומספרים...הם עושים זאת בכל מקרה, כי זה הטבע האנושי ובפרט הטבע הישראלי, לא ניתן להתחמק מזה – אנחנו אנשים שאוהבים לדבר... אז אם אנחנו בכל מקרה עושים את זה לפחות נהיה מתוגמלים על כך ויהיה שווה לנו לעשות את זה בתדירות גבוהה יותר כי אנחנו מבינים שיוצא לנו מזה משהו.
אז מהיום תקבלו החלטה לפנות לכל לקוח שלכם לאחר שקיבל שירות או השתמש במוצר שלכם, תשאלו אותו אם הוא היה מרוצה ואם הוא ענה לכם: "מאוד"! זה הזמן שלכם לענות לו: "אני שמח לשמוע ואני מבין שהיית רוצה שעוד חברים שלך ייהנו ויקבלו את הערך שקיבלת ממני, אז חשוב לי שתדע שעל כל לקוח שתשלח אלי או תמליץ עלי אני מתגמל אותך בפגישת ייעוץ מתנה / 10% משווי העסקה שתיסגר / כל דבר אחר שתבחרו".
שימו לב: זה עובד! זה חינם! והכי חשוב זה לא דורש מכם שום מאמץ!
עכשיו, אני פונה לאלו שזה מביך אותם: תבינו דבר אחד, זאת לא בושה לרצות עוד לקוחות! זה רצון חיובי, לגיטימי ואפילו מתבקש.
אז רק אם אתם יודעים שיש לכם ערך אמיתי ואתם נותני השירות הטובים ביותר תעשו זאת מתוך הבנה שאתם רוצים פשוט לגעת ביותר לקוחות ומתוך הבנה שאנשים לא חייבים לכם כלום, אנשים לא יחזרו על אותה פעולה מספר פעמים אם לא יוצא להם מזה משהו, אם אתם רוצים שידברו עליכם, תדאגו לצ'פר, זאת גדולה אמיתית להודות ללקוחות שלכם על מאמציהם ולא רק במילים אלא גם במעשים ומהר מאוד אתם תראו שמעגל הלקוחות שלכם הולך ומתרחב.
אנחנו חיים בעולם תחרותי – תשאירו את התחרות קרוב לבית!